ناگفته ها

ناگفته هایی که اینجا گفته میشه

ناگفته ها

ناگفته هایی که اینجا گفته میشه

بارسلونا ، یوونتوس : تکرار فینال برلین

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ب.ظ

امروز بارسلونا در دور رفت به مصاف یوونتوس خواهد رفت که از ساعت یازده و ربع به وقت ایران در ورزشگاه یوونتوس در شهر تورین برگزار خواهد شد.

با توجه به این که بارسا بازی قبلش رو به مالاگا در لالیگا باخت و درعین ناباوری نتونست صدرنشینی رو از رئال بگیره.لوئیس انریکه که بی شک مسئول شکست برابر مالاگا بود امشب کار سختی در پیش داره. مسی ، سوارز و نیمار هم بازی قبلی آماده نشون ندادن و بنظر میاد امشب هم از نظر ذهنی آمادگی چندانی نخواهند داشت.اما با توجه فشار هایی که روی تیم وجود داره امشب تمام تلاششون برد و یاد حداقل مساوی با گل زده خواهد بود.


در سمت دیگر میدان یوونتوس حضور داره که صدر نشین سری آ هست و با اعتماد به نفس و انگیزه بالا پا به میدان خواهند گذاشت.یوونتوس با حضور تماشگرانش برگ برنده این بازی رو داره.

سرمربی این تیم هم به درخشش هیگواین،دیبالا و کوادرادو امیدواره.بازیکنایی که این روزا خوب میدرخشند.مخصوصا دیبالا که زیر ذره بین مسئولان رئال مادرید برای رفتن به این تیم قرار داره.

میرالم پیانیچ و سامی خدیرا هم به عنوان هافبک، میانه میدان رو در اختیار دارن.


از نکات خیلی جالب این بازی قرار گرفتن دنی آلوز مقابل تیم سابق خودشه.



در نهایت پیش بینی ما نتیجه 2-2 مساوی در این بازیه.


  • رضا محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی