ناگفته ها

ناگفته هایی که اینجا گفته میشه

ناگفته ها

ناگفته هایی که اینجا گفته میشه

حقیقت زندگی

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۰۲ ب.ظ

من دوست داشتم یه هنرمند بشم.نقاشی بکشم و حرف دلمو با نقاشیام بزنم ولی خوب چون نقاش چیره دستی نیستم ، نشدم.

بعد از اون دوست داشتم خواننده بشم و از همه چی انتقاد کنم،از این زندگی تخ*می و این دنیای کی*ری....ولی خب صدام خیلی کی*ری بود و بهتر بود که نخونم.

پس تصمیم گرفتم بنویسم...شاید یکم تمیز شه روح کثیفم...یکم سبک شه بار سنگین روی کولم...یکم چشام بهتر ببینه دنیای بی معنی رو...


دنیا با این که بی معنیه ولی هم خوشگله و هم زشته


من این دنیارو دوست دارم.زندگیمو دوست دارم.

از همه چی راضیم.


فقط این دل لامصبه که گاهی میگیره و میرینه تو مودم.


آره

  • رضا محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی